››مدیریت منابع فیزیکی‹‹
 
•توسعه پایدار، کیفیت‌گرایی  
•برنامه‌ریزی، طراحی، اجرا
•نظارت برکلیه پروژه‌ها
•اجرا و نظارت بر زیرساخت
 
››سازوکارعملیاتی‹‹
 
•رصد مستمر عملکرد واحدها
•تحلیل و آنالیز مشکلات
•ایجاد محیطی پویا و ایمن
•برنامه‌ریزی و نظارت پروژه‌
 
››چشم‌انداز و اهداف‹‹
 
•ارتقاء فضاهای کالبدی
•بهینه‌سازی مصرف منابع
•توسعه فضاهای آموزشی

•یجاد محیطی پویا و ایمن
 
››ساختار سازمانی‹‹
 
• خدمات فنی‌ومهندسی
• تأمین کالا و خدمات
• برنامه‌ریزی منابع کالبدی
• اداره خدمات عمومی
دپارتمان تأمین کالا و خدمات دانشگاه فردوسی مشهد
 

 {tab title=" معرفی دپارتمان"}

دپارتمان تأمین کالا و خدمات دانشگاه فردوسی مشهد، با مأموریت برنامه‌ریزی، تأمین و تدارک اقلام و خدمات مورد نیاز، مدیریت قراردادها، انتخاب و ارزیابی پیمانکاران و مشاوران، و نظارت بر اجرای صحیح پروژه‌ها، در چارچوب ضوابط و مقررات فعالیت می‌کند. این دپارتمان با بهره‌گیری از سامانه‌های اطلاعاتی به‌روز، فرآیندهای مناقصه، خرید، تعمیر و نگهداری را به‌صورت شفاف و کارآمد اجرا کرده و نقش کلیدی در پشتیبانی از اهداف کلان دانشگاه ایفا می‌نماید.

 {tab title=" وظایف و مأموریت‌ها"}

  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام فوق
  • ارائه گزارشات مربوط به کمیسیون معاملات و رده‌های مدیریتی
  • تکمیل سامانه‌های اطلاعاتی و گزارشات مورد نیاز سازمان‌های بالادستی
  • تهیه و به روزرسانی بانک اطلاعاتی قراردادها
  • نظارت و رسیدگی به مسائل و مشکلات پیمانکاران و انجام امور مربوط به خاتمه، خلع ید و...
  • برنامه‌ریزی و بررسی طرح‌های زمانبندی شده و گزارش تاخیرات و کنترل پروژه
  • بررسی صورت وضعیت ارسالی از طرف پیمانکاران و تطبیق آن با مفاد پیمان و مستندات مربوطه
  • نظارت بر قراردادها و عملکرد شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد
  • انجام امور مربوطه به برگزاری مناقصات
  • تجزیه و تحلیل داده‌ها و تعیین قیمت پایه جهت خدمات قابل واگذاری
  • انتخاب مشاوران و پیمانکاران در چارچوب ضوابط مقرر و تایید صلاحیت حرفه‌ای آنان در حیطه‌های خدمات مشاوره، مدیریت طرح، امور نرم‌افزاری، امور پیمانکاری در زمینه‌های احداث و ساخت، طرح و ساخت، خرید و نصب تجهیزات و ماشین‌آلات، تعمیر و نگهداری، خدمات پشتیبانی، اجاره و موارد مشابه
  • به روز رسانی کلیه امکانات و اطلاعات موجود در سامانه خرید
  • شناسایی و ارزیابی تامین‌کنندگان کالا و خدمات
  • ثبت و پیگیری سفارش‌های خرید خارجی و اخذ مجوزات قانونی از سازمان‌ها و نهادهای مربوطه
  • تنظیم اسناد هزینه‌ای و مدارک مثبته مربوط به آن و پیگیری پرداخت مطالبات تأمین‌کنندگان
  • تامین و تدارک کالا و خدمات مورد نیاز دانشگاه و نظارت بر انجام فرآیند مربوطه

 {tab title="همکاران دپارتمان}

ردیفتصویرنام و نام خانوادگیسمتشماره تماس
1 زهره جلیلیان فتاحی زهره جلیلیان فتاحی رئیس اداره تامین کالا و خدمات 051-38802280
2 حسین زارع اربابی حسین زارع اربابی کارشناس مسئول تامین کالا و خدمات 051-38802248
3 محمود قنبری محمود قنبری کارشناس مسئول تامین کالا و خدمات 051-38802428
4 محمد اسماعیل اروجی محمد اسماعیل اروجی کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38802135
5 حمید بابائی حمید بابائی کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38804605
6 سعید حیدری شهری سعید حیدری شهری کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38802260
7 ابوالقاسم خالقی وردی ابوالقاسم خالقی وردی کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38802174
8 علی رئوفی شکیب علی رئوفی شکیب کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38802201
9 حسن سلیمانی حسن سلیمانی کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38806050
10 غلامرضا عرب غلامرضا عرب کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38803708
11 مهدی قاسمی مهدی قاسمی کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38802246
12 مجید قدوسی ملک آباد مجید قدوسی ملک آباد کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38804013
13 مرتضی معتمدیان مرتضی معتمدیان کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38802249
14 حسین یوسفیان حسین یوسفیان کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38806493
15 احمد ابرشی جغری احمد ابرشی جغری کارشناس تامین کالا و خدمات 051-38802218
16 رضا اصغری رضا اصغری انباردارسازمان مرکزی و مسئول انبار اسقاط 051-38802391

کالبدی2

گروه برنامه ریزی منابع کالبدی

مهندسی3

اداره خدمات فنی و مهندسی

خدمات عمومی2

اداره خدمات عمومی

تامین کالا

اداره تامین کالا و خدمات

25000 دانشجو
800 عضو هیات علمی
11000 دانش آموخته
2000 دانشجوی بین المللی
435 رشته/مقطع تحصیلی
63 گروه آموزشی